Wednesday, January 12, 2011

Thank Damia..Dapat makan pizza lagi..

Menang lagi..Mekacih buat ''damia''..
Siapa ''damia''??


Yehh,,Damia adalah anak sis nana..Cumel dak nie..
Damia dah cabut nama ''shera haifa'' tuk menang hadiah dari mama dye..

Sis Nana dah umumkan pemenang Pizza.
Pemenang utk pizza nie dah tentulah dapat pizza.. Tapi bukan pizza betul tapi pizza yang kat atas kertas..
Hehehe.. Hadiahnye adalah baucer pizza.
Tak leh makan free pun janji leh jimat sudah.


Okehh nie lah baucer pizza yang bakal aku dapat. Bukan ketiga-tiga tau, tapi 1 je..
Kita kene lah kongsi pacai (enth betul pacai eja cam tu) antara satu sama lain..
Baru untung lebih..ehh entah pe2 lak aku nie..

So dengan baucer tu aku akan jimat sebanyak RM9.20. Banyak juga tu kalau dikira pakai duit 10 sen..
Tapi kalau kira pakai duit 1sen banyak lagi kot..hehe
Jadi dengan baucer nie aku akan makan pizza lagi.
Lau dilihat dari baucer nie akan dapat 1 large pizza. Besar tu.
Makan sorang tak habis nie. So ada tak sapa nak tumpang makan ngn aku?
Nanti buat-buat baik dengan aku yaa walaupun sebelum nie tak cukup baik.Hehehe

Ini adalah kemenangan ke 2 aku untuk tahun nie.. Alaa baru ke2..Orang lain dah berpuluh-puluh kot.
Tapi inilah adalah rezeki aku. So bila ada rezeki ada hadiah.. Bila ada hadiah, aku terima.
Terima kasih yaa sis nana.
Nanti anjurkan lagi yaa..Hehe





2 comments:

Nana said...

heheh tq wat special entry
nanti ada lagi GA
sila jangan segan2 join ye

shera haifa said...

hehe.sama2
ehh komperm xsegan punya..
nak hadiah xleh segan2,.