Monday, January 31, 2011

HEARTBEAT..Bakal membuatkan aku masyuk

Dah banyak blogger aku tengok join Heartbeat nie. Tapi mungkin dalam ramai-ramai yang aku perasaan MZ (Mama Zharfan) yang paling masyuk.. So untuk jadi seperti MZ aku pun nak join juga. Dah lah setiap kali orang klik banner yang kat atas bawah header tu aku dapat duit. Memang masyuk lah even setiap kali klik hanyalah 4sen sahaja. Tapi bila dah ramai klik so tak rugi, malah berbaloi-baloi. So sapa-sapa yang masuk blog nie, klik-klik lah ya. Kau klik aku, aku klik kau balik. Tolong menolongkan bagus. 


Meh klik banner atas nie untuk join gak.. Sapa yang dah join ngan Nuffnang tak payah nak risau apa-apa. MZ cakap ia tak akan affect our gliterati..

Selain MZ aku tengok dah ramai leh cashout.Cute Mum, anje dan mIza Yusof. Myb lepas nie aku lak..



1 comment:

Cute MuM said...

jom berheartbeat!..
klik HB!