Monday, January 10, 2011

Menang Hadiah dari Mama Kembar 3

Alhamdullilah. Sungguh tak di sangka boleh menang. Sebabnya dah banyak segala kontest, GA dan lucky draw yang aku dah join tapi bernasib kurang baik. Bukan tak penah menang, tapi inilah kemenangan yang pertama aku untuk tahun nie. Tempat ke 3 pun kira ok lah dari tak menang langsung.


Terima kasih Mama Kembar 3 sebab informkan akan kemenangan aku yang keputusannya memang memihak kepada aku. Sekarang ini memang aku sangat sibuk hinggakan untuk menjenguk semua blog yang aku penah join, mahupun yang aku tengah join GA, lucky draw dan kontest pun tak sempat. Nasib mama informkan, lau tak entah melepas rasenya.. Mekacih yaa mama.

Sebelum nie penah juga menang hadiah dan hadiah pun sudah sampai. Terima kasih juga aku ucapkan.. Itulah 'tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak nampak di mana-mana' dan 'ada rezeki adalah hadiah'.


2 comments:

Mama Kembar Tiga said...

salam. betul tu shera, mmg ada rezeki u ni dlm ramai 400 lebih yg join, shera salah sorang yang bertuah :-)

Zana Adieyza said...

congrats dear..

zana puna da buat GA.. jemputlah singgah yer.. http://adieyza.blogspot.com/2011/01/adieyza-birthday-give-away.html