Friday, January 14, 2011

Saya yang bertuah untuk ApenIdariana GA..

Menang lagi. Ini kemenangan yang ke-3 untuk minggu nie dah juga kemenangan ke-3 untuk tahun nie. Wahh inilah yang dinamakan rezeki. Bila ada rezeki kita maka adalah hadiah untuk kita. So mencuba itu penting, menang kalah adalah adat sesuatu pertandingankan. Jika kita kalah, kita masih boleh mencuba. Tak gitu?

Kali nie aku menang untuk ApenIdariana GA. Keputusannya ada disini. Mulanya aku tak menyangka aku yang bertuah itu, so aku klik pada link yang disertakan untuk menyakinkan aku. So keputusannya tersangat lah positif. 


Dengan hadiah yang begitu menarik membuatkan aku bertambah gembira. 


Yehh nanti leh lah hadiahkan untuk mama. Lagi pun aku belum kahwin so benda-benda macam nie aku tak guna lagi. Mama yang lebih memerlukan. Buat sis Alfidah, mekacih yaa sebab hadiahkan yang memang best nie. Tak sangka lak shera leh menang. Mekacih banyak-banyak. Shera dah sent alamat yaa..

No comments: