Monday, January 10, 2011

aDieyZa BirthDaY GiVe aWaY!!


untuk join..klik sini


Jam mungkin adalah hadiah yang terbaik yang boleh diberikan kepada pasangan kita. Jangan bagi jam dinding sudah. Kalau boleh bagi lah jam tangan, nanti boleh lah pasangan kita pakai kat tangan (eiyalahkan tak kan pakai kat kaki kot) dan boleh tengok sentiasa. Bila pasangan kita tu tengok mesti dia akan teringatkan orang yang bagi jam itu kepada dia.

 Kalau bagi jam dinding tak kan nak pakai kat tangan kot..hehe. Dan bila bagi jam dinding kemungkinan untuk pasangan kita tengok jam tu kurang dan untuk dia ingat kita pun kurang lah kan. So itu cadangan yang dirasakan sangat baik buat masa ini. 

GA tamat pada 20 Januari 2011

gambar : google aje..

1 comment:

aDieyZa said...

thanks dear sebab sudi join GA ni.. semua syarat dah lengkap..

gud luck!! tunggu keputusannya yer..