Wednesday, July 20, 2011

Contest : Kalau masa boleh diputarkan aku akan...



klik mana-mana sahaja banner di atas untuk join


Kalau masa boleh diputarkan aku nak kembali ke zaman persekolahan ketika aku di sekolah menengah. Untuk apa aku kembali ke sana? Untuk aku menjadi budak nakal, budak yang ponteng, budak yang tak berdisiplin. Pelik? Tak pelik dah, sebabnya aku nak ada kenangan untuk zaman kenakalan. Nanti leh aku cerita kat anak-anak aku kelak dan cakap kat mereka jangan jadi cam aku. [aku bukan budak baik sangat pun, tapi aku tak nakal]
=(

tag:

.tarikh tutup 1 August 2011


4 comments:

Ku Azhar said...

terbaekkk...blh plak mcm tu...hehehe...thanks for joining..ku dh follow blk :)

Amanina Azizan said...

Gud luck

Nor Aishah said...

terima kasih sbb tag...Aishah join tau
hehehe
Assalamualaikum

Amanina Azizan said...

http://amanithecraziest.blogspot.com/2011/08/pemenang-contest-kmddak.html

Senarai pemenang contest Kalau Masa Dapat Diputarkn aku akan...