Wednesday, July 6, 2011

Bakal dapat FM dari Sis Nureen


Agak-agak lah FM mana yang bakal aku dapat? Haha kalau boleh pilih aku nak FM yang ada feri tu. Boleh kan sis Nureen? Memilih lah kan aku nie. Aishh OK aku terima je mana-mana sis nak kasi. =)

Terima kasih tak terhingga buat Ellesya.

Sampai bersilang-silang tangan Ellesya nak pamerkan No 3 no kepunyaan aku yang menang FM contest Hapy Bufday Daddy. Ramai juga yang menang contest nie. Kebanyakkannya pandai-pandai dan hebat-hebat dalam teka meneka nie. Untuk Contest Hapy Bufday Daddy nie, semua yang join hendaklah meneka tarikh hari lahir Daddy yang mana jawapan yang tepat ialah pada 23 JUN. 

Tahniah buat yang meneka dengan tepat dan menang. Senarai yang menang leh semak sini. Pemenangnya

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>

2 comments:

tiefazatie said...

tahniah dear!Hihi

Unknown said...

alhamdullilah.rezeki