Tuesday, July 26, 2011

Ada rezeki lagi..

Alhamdullilah andai itu adalah buat kita macam mana sekali pun pasti kita akan dapat. Andai ianya hilang sekalipun andai Yang Maha Esa mengingingkan kita masih lagi sebagai tuannya pasti ianya akan ditemui kembali oleh kita. SubhanAllah.

Dan kerana itu yang Allah mahu berikan Random macam mana sekali pun, cabut pakai manual pasti akan sangkut. Owhh syukurnya.

Kerana itu no 55 telah tersangkut dan sekali gus layak untuk menerima FM. 



Apa yang aku tahu ada 19 orang lagi pemenang bersama aku. Jom semak sapa yang turut menang Keputusan Give Away Fridge Magnet.

Berapa sekalipun kalau dah bakal menjadi milik kita pasti akan menang lagi. Kali nie menang Diari Comel Saya First Give Away. Ada 9 orang lagi pemenang bersama aku. Untuk yang nie leh semak nama sini Keputusan Diari Comel Saya First Give Away. Siap ada vidoe lagi sewaktu sesi cabut undi. Class gitu.

=)