Sunday, August 21, 2011

Pemenang Vote ''I love My BFF & Ada Surprise buat Anda

Kalah atau menang, janji tetap janji. Walaupun dah sebulan lebih tapi aku tetap mengingatinya kerana aku tak nak tergolong dalam golongan yang MUNAFIK kerana orang yang mungkir janji diangap tergolong dalam mereka yang MUNAFIK. MasyaAllah..

Untuk itu aku akan mengumumkan pemenang untuk Vote ''I love My BFF & Ada Surprise buat Anda. 

Meraka yang bertuah ialah :

Mas

Azatie

Pemenang akan menerima topup yang bernilai RM 5. Maaf aku tak mampu nak beri yang mahal-mahal kerana aku masih lagi menuntut bukan lah seorang yang berkerjaya. Bagi pemenang aku akan hubungi kalian melalui emel cute_hakirow@yahoo.com.Tunggu!!


2 comments:

Nisa Greennnpanda said...

congrats winners... XP

btw, jmput join eh.. TQ ^_^

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/08/vote-for-us-lucky-draw.html

Anonymous said...

salam ziarah =) done follow you