Tuesday, May 31, 2011

"Kalau Saya dapat RM300"

 Kali nie nak join I Need to Blog Myself Contest by Safra. Mana lah tahu kalau bertuah. 

klik banner utuk join

"Kalau Saya dapat RM300 dari Cik Safra nie saya nak buat bayar hutang yuran saya yang belum langsai lagi. Huhu apa punya lambat lah duit penajaan saya nak masuk, sampaikan dah habis degree pun duit tak masuk lagi. Tak lama lagi  dah nak grad. Kalau yuran pun belum langsai mana nak dapat grad nye. Kalau dapat RM 300 dari Cik Safra nie leh lah bayar cikit walaupun ianya tak mencukupi sebenarnya dan mungkin dapatlah saya merasai macam mana Hari Graduasi tu nanti. Nak harap kerja sampai ke hari nie masih dop tadah tangan kat rumah. Apa pun harap ada rezeki di sini." 

jadi nak tag teman-teman nak kongsi contest nie

Tarikh tutup penyertaan pada 15 Julai 2011

1 comment:

SafSafRaRa said...

thank u & gud luck :D