Monday, May 30, 2011

Entry meraih undi..''Like'' dari anda amat dihargai..

Inilah kali pertama aku nak meraih undian dari kamu-kamu semua. 1 'Like' dari kamu-kamu semua amat membantu aku. 

Cara-cara untuk vote:

1 : Like Butik Alesya ~shawls & scarves~ 




Kepada yang sudi meng'Vote' terima kasih. Vote bermula dari 11 Mei hingga 30 Mei

10 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

done...good luck...

ain syafain said...

okayy, ain dah vote!
tolong ain plak boleh? hehe..

http://icecoklatvanilla.blogspot.com/2011/04/nak-mintak-kerjasama-semua-blogger.html

Nana said...

ok dah yg nama burhan tu adik akk hehe
tadi dia lupe signout fb dia tros buka je tak tgk hahah xpe la dah dapat 2 vote dr akk hehe

dilazfamily said...

datang follow n vote awak
good luck

Nisa' Azman said...

dh vote utk shera..
ID FB: Nisa Ijal

Shera, jom vote me back.. kite msuk contest yg same la, hehe.. XP

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/05/vote-win-lucky-draw.html

NuSaNa NoSa 91 said...

semoga berjaya ye~~ ^_^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

dh vote..good luck ye.. ;)

pneumedic said...

ok..gud luck..;)

Cik Yana said...

Cik Yana dah vote. Good luck. Boleh tolong cik Yana balik tak? Hehehe~

Cik Yana perlukan VOTE korang yang baik hati :)

Jerung Gergasi said...

dah vote =)