Thursday, March 3, 2011

Kemenangan kuasa dUA

Setelah sekian lama tak bergiat aktif dalam join GA, kontest mahupun Lucky draw nie namun aku masih tidak dilupakan untuk turut memenangi hadiah..
Yahooo..

Bukan tak nak join segala GA, lucky draw nie semua tapi sebabkan aku punya 'brook'band dah lebih limit dah. So dye punya speed dah slow jadi tak best lah aku nak join semua nie. Nak buka blog korang-korang banyak-banyak tak boleh. Lagi-lagi kalau join yang nak kene tag sana sini lagilah. Buka satu pun dah sampai berpeluh nie kan nak buka banyak-banyak. Sampai tertido agaknya. 


Come back to the main topic.
 Aku memperolehi dua kemenangan untuk awal bulan Mac nie. Wah ini perkembangan yang bagus untuk aku bagi bulan nie. Tapi... Bukankah setiap bulan cam nie. Bila tengah dan hujung bulan dah kurang memperolehi kemenangan nie.. ;( 

Tapi yang aku menang nie, ini adalah rezeki aku..
Aku menang dari DilazFamily


dan dan topup dari Lisa



Untuk kedua-dua kemenangan ini aku dah pun bagi alamat dan no telefon yang diperlukan. So aku hanya perlu menunggu hadiah kemenangan aku itu.
Buat penganjur, tahniah aku ucapkan sebab dah berjaya anjurkan GA, lucky draw dan kontest. 
Kalau murah rezeki lagi, buat lah lagi yaa.
InsyaAllah aku pasti join lagi..

Ada Rezeki Ada Hadiah

No comments: