Monday, February 7, 2011

Saya dah menang tapi melepas..

Bila orang kata takde rezeki jadi lah cam aku.
Bila dah umumkan yang aku dah menang, tapi aku tak sempat nak tuntut hadiah jadi lah melepas..
Means yg aku memang takde rezeki.

Tempoh masa tak sampai 24jam diberikan untuk tuntut hadiah.
Tak salahkan penganjur tapi sebab aku sendiri yang tak elert.
Tapi aku bukan 0n9 24 jam.
Jadi aku harapkan pada penganjur [lain-lain] bagi tempoh masa yang lama untuk tuntutan hadiah.
Itupun kalau penganjur betul-betul nak bagi hadiah lah.
So sempat lah untuk mereka yang tak on9 24jam macam aku nie check entry korang.

Nie adalah 1 cadangan aku untuk penganjur-penganjur kontest, GA mahupun Lucky draw.
juga untuk peringatan aku andai satu hari nanti aku buat kontest, GA mahupun Lucky draw.



2 comments:

♥nyeto89♥ said...

xpe2..insyaallah nnt ade rezeki lagi

my shaizhar blog contest said...

sabar je la.

mana tahu ada rezeki kat contest di bawah nie. he he he.. jom la joint

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/2011/02/contest-aku-kucing.html