Friday, February 11, 2011

ferrlulu Contest

klik gambar untuk join

BAPA yang aku panggil PAPA

Hadirnya aku ke dunia ini dengan bantuan papa..
Hadirnya aku ke dunia ini mengembirakan papa.

Papa..
Semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh,
Semenjak kecil aku diberikan kasih sayang yang tak terhingga,
Semenjak kecil aku dibelai dan dimanjai,

Papa,
Dikala aku jatuh engkau datang membantu,
Dikala aku mengalah engkau datang memberi semangat,
Dikala aku kesempitan engkau datang melepaskan,

Papa,
Semoga engkau terus berjaya mengemudi sebuah pelayaran kehidupan,
Semoga engkau terus mendapat perlindungan daripada penciptamu,
Semoga engkau terus bahagia..
LOVE papa

shera tag:

Contest tamat pada 31 Mac 2011

2 comments:

Karisma Izzah said...

terima kasih sudi tag saya...nnt saya join...

Unknown said...

Salam dan hi, terima kasih kerana sudi menghantar dan berkongsi cerita mengenai ayah awak.
Pengumuman pemenang akan dibuat di laman ferrlulu pada Isnin depan. Stay tuned ya.
-love ferrlulu team-